دختربهار
دختربهار
  


سلام میخواستم ازمشکلاتم بگم مامانم عمل کرداوضاع قمردرعقرب شد فوضولا شوخی کردم کنجکاووهاعمل نخاع کردهی خداروشکربدنیست یه مدت رفتم دانشگاه بعدانصراف دادم اخه خیلی دیررفتم خیلی درس داده بودن چون مامانم تهران عمل کردیه ماهی تیرون بودم بیمارستان بعدشم درگیرپایان نامه خواهرم شدم تایپش برعهده ی من بوددیدین چه مسئولیت پذیرم حالاهم هنوز درگیرم بعدامتحان کامپیوترداشتم بعدشم جوگیرشدم براکنکوردرس خوندم اها اینویادم رفت بگم براداداشم رفتیم خواستگاری که فعلا ادامه داره تاجواب بله؟؟؟

راسی دوستان سپاسگزارم اومدین درباره قالب وبم نظردادین

تاهای بعدی بابای



نظرات شما عزیزان:

اکیلا
ساعت20:58---4 آذر 1390
سلام عزیز خدا بد نده دعا میکنم هرچه زودتر حالش کاملا خوب بشه،راستی مطلب که بالا گذاشتی خیلی فوق العادست،منکه حال کردم به بقیه کاری ندارم.فعلا بای.اشتباه نکن فعلا تو وبت هستم.پاسخ:سلام گلکم خوبی؟خوش اومدی

حمید
ساعت1:21---3 آذر 1390
آدرس داره
gomgashte73.blogfa.com
اونو باهم مینویسیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:, توسط کوهستان
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.