دختربهار
دختربهار
   اومدم


سلام دوستانه عزیز بخاطرغیبت صغری وکبرام ببخشیدقالب وبم رو به خاطره درخواست شما دوستان موقتعاعوض کردم اما بگم ها!!!!! من خودم راضی نبودم اصولا خودم ساده پسندم الان نیمه شبه همه خوابا من بی خوابی زده سرم روانی شدم به خاطره مشکلاتی که جدیدا پیش اومده توپست بعدی بهتون میگم من برم بخوابم تا اهل بیت فحش بارانم نکردن

شبتون غزال بابای

 



نظرات شما عزیزان:

اکیلا
ساعت15:48---30 آبان 1390
سلام آبجی به والا حسین از اومدند خوشحال شدم،قالب وبت عالیه،همین قشنگه،راستی با معشوقم قهرم از دیشب تا الان! گفتی عکسا باز نمیشه،خب باید صبر کنی تا صفحه کامل لود بشه بعد ورودو بزن همه باز می شند،با مرورگر فایرفاکس و مرورگر کروم راحت باز میشه. تو دختری اگه مثال میزنم اگه جای من بودی با معشوقت قهر میکردی؟؟؟

فعلا بایپاسخ:سلام گلی اخه بستگی داره اگه واقعا عاشقش هستی قهرنکن اما بستگی یعنی اینکه جزاون کسی توزندگیت نباشه من خیلی هارودیدم هم زمان بیستا معشوق داشتن جنسیت به نظرمن مهم نیست مهم انسان بودنه باهاش اشتی کن عسیس دلم سپاسگزارم سرزدی!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 28 آبان 1390برچسب:, توسط کوهستان
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.