دختربهار
دختربهار
  


عشق  دردریاغرق شدن است است

 ودوست داشتن دردریاشناکردن

                                                                                                   دکترشریعتی

 



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت18:04---18 آبان 1390


میتوانم کسی باشم که آسمانش پرستاره است ، رنگ عشق را ندیده ولی عاشق است.



میتوانم شمعی باشم که عاشق هزار پروانه است ، سوختن پروانه را باور ندارد و مثل خورشید گرم گرم است.



میتوانم سرابی باشم برای دلها ، زخمی باشم برای دردها ، سنگی باشم برای شکستنها.



میتوانم بشکنم دلها را، به بازی بگیرم قلبها را ، و بسوزانم نامه ها را.



میتوانم دو رنگ باشم یک قلب رنگارنگ داشته باشم ، میتوانم در آغوشها بخوابم و آرام باشم.



در مرامم نیست اینگونه باشم ، دلی سیاه و قلبی پر ازدحام داشته باشم .



آسمانی بی ستاره دارم ، قلبی آواره دارم ، نه شمع هستم و نه خورشید ، من یک دل مهتابی دارم.



من که دلم پر از درد است پس چگونه مرحمی برای دردهایم باشم؟



من که خود یک دلشکسته ام ، در غم عشق نشسته ام پس چگونه باید آرام باشم.



نمیتوانم بنویسم قصه رفتنها ، غرق شدن در سراب دلها را .



مینویسم که اسیر دلهای بی وفا بودم ، هنوز قصه تمام نشده ، من نیز قربانی یک عشق دروغین بودم.


حمید
ساعت13:04---11 آبان 1390
سلام کدوم 8 سوالت؟سوال نیس اینجا ک
توی اون مطالب یه سری عکس شخصی هست ببخشید نمیشه رمزشو داد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 2 آبان 1390برچسب:, توسط کوهستان
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.